Waarom babashop?

Verzending & Bezorging:

Al onze leveringen worden verzorgd door DPD pakketservice.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Het standaard tarief voor verzendingen binnen Nederland bedraagt €4,95.

Brievenbus pakketjes binnen Nederland gaan met post.nl (TNT): 2,95.
Het standaard tarief voor verzendingen naar België bedraagt 5,99.
Het standaard tarief voor verzendingen naar Duitsland bedraagt 5,99.
Het standaard tarief voor overige internationale verzendingen bedraagt €11,50.

Hoe snel wordt er geleverd? 

Wanneer een product op voorraad is en u bestelt op werkdagen voor 17.00 uur, dan wordt de bestelling binnen 24 uur geleverd.Naast een grote voorraad aan producten werken we online ook met vele producten op afbestelling. Het is daarom raadzaam rekening te houden met een levertijd tot 3 weken.
Bij een overschrijding van deze levertijden doen we onze best u hier zo goed mogelijk over te informeren. U kunt de status van uw bestelling en eventuele opmerkingen volgen in uw account dashboard.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

In het geval slechts enkele artikelen van uw bestelling voorradig zijn versturen we direct de voorradige artikelen toe. U betaald in dat geval geen extra verzendkosten voor de 2e zending.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Op het moment van verzending ontvangt u automatisch een Track and Trace code. Op deze manier kunt u precies zien wat de status van uw bestelling is en waar het pakketje zich bevindt.

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen vinden plaats met DPD of TNT Post Group. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. Mocht er niemand aanwezig zijn dan kunt u de volgende dag uw bestelling ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Tip: U kunt uw bestelling ook op uw werk laten afleveren, dan weet u zeker dat u het snel ontvangt.

TNT en de koeriersdienst bezorgt op onderstaande tijden:

- Maandag: overdag
- Dinsdag t/m vrijdag: van 09.00-21.30
- Zaterdag: overdag

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van TNT Post of die van onze koeriersdienst.


Betaalwijzen:

Voor de afhandeling van de betalingen maakt Babashop onder andere gebruik van de diensten van Sisow. Zij verzorgen de communicatie met de banksystemen en verwerken uw betaling. Zij zijn internationaal gecertificeerd volgens de PCI-standaards van MasterCard en Visa en zorgen voor een juiste en veilige afhandeling van uw iDEAL betaling. U betaald de bestelling aan Sisow bv ten behoeve van Babashop VOF..

Betaling op de website kunnen geschieden:

iDeal via Sisow
Visa creditcard met Paypal
Mastercard creditcard met Paypal
Overboeking naar Babashop VOF ABN Amro rekening

Betaling vooraf per bank:

Voor levering van de goederen kunt u per bank het geld overschrijven naar banknummer NL51 ABNA 0602 3044 58 tnv Babashop VOF te Maastricht. De goederen zullen worden verzonden zodra het geld is bijgeschreven.

Ruilen en Retourneren:

Ik wil iets retourneren, wat moet ik doen?

Neemt u voor het retour zenden contact op met onze klantenservice, bel naar +31(0) 43 325 39 02  of mail naar info@babashop.nl.
U ontvangt van ons klantenservice team het retouradres en alle nodige informatie.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

 

Als de klant=koper een ontvangen artikel  wilt retourneren dan wordt het aankoop bedrag van dat artikel plus de daarbij horende verzendkosten vergoed.
Dit geldt niet als klant bijvoorbeeld 4 artikelen heeft besteld, en 1 artikel wilt retourneren; in dat geval worden de aankoop verzendkosten niet vergoed.

 

 

De retour-verzendkosten moeten door de klant worden betaald.

 

Het geretourneerde artikel moet ongedragen en in nieuwstaat zijn.
Ook moet even gemeld worden van te voren, per e-mail of per telefoon, dat

een retourzending gewenst is.

 

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.

Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling ongeschonden en in originele verpakking wordt geretourneerd; kleding of schoeisel mag niet gedragen zijn.


Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen?


Dit is helaas niet mogelijk.


Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?


Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of u ontvangt een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.


Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?


Als er iets niet klopt met de bestelling die u heeft ontvangen of (een deel van) uw bestelling is beschadigd, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem op te lossen! bel naar +31(0) 43 325 39 02  of mail naar info@babashop.nl.


Heeft u een retourenbalie?

U kunt uw producten terugbrengen of retourneren bij onze winkel in Maastricht. U bent tijdens de reguliere winkel openingstijden van harte welkom.


Bestellen:

Eenvoudig een bestelling plaatsen bij Babashop:

Hoe vind ik het product van mijn keuze? U kunt gebruik maken van de menustructuur aan de linkerzijde, gebruik maken van de zoekfunctie of zoeken op soort, kleur etc d.m.v. de filteropties aan de rechterzijde. U kunt zoeken op trefwoord, productnaam of bestelnummer. Niet gevonden wat u zocht? Neemt u dan contact op met de klantenservice: bel naar +31(0) 43 325 39 02  of mail naar info@babashop.nl


Hoe plaats ik de bestelling?


Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "verder winkelen" om het assortiment verder te bekijken of op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Heeft u alles wat u zoekt? Vul dan uw gegevens in en doorloop de stappen van uw adresgegevens, bestelling inzien en betaling. Pas aan het einde van stap 3, als u de aankoop bevestigt, is uw bestelling definitief. Voor u bij stap 3 uw bestelling bevestigd heeft, bent u te allen tijde vrij om wijzigingen aan te brengen.


Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?


Dat kan! Klik onder "uw gegevens" op "ander afleveradres", hier vult u de juiste gegevens in.


Kan ik mijn bestelling komen ophalen?


Dit kunt u doen door in de winkelwagen voor de optie afhalen te kiezen. Wij zijn op werkdagen geopend van 10.00 - 18.00 uur (maandag vanaf 13:00) en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. U ontvangt van ons een bevestiging wanneer de bestelling voor u klaar ligt.


Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?


U ontvangt een orderbevestiging en afhankelijk van uw betaalwijze een betalingsbevestiging. Zodra uw bestelling door het magazijn is ingepakt en verstuurd is, ontvangt u een e-mail met een Track & Tracecode, hiermee kunt u de status van uw bestelling zien.


Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?


Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice: bel naar +31(0) 43 325 39 02  of mail naar info@babashop.nl